Godafton

Hemskt vad klockan blev mycket! Den var nyss 22.30 och jag tänkte nästan gå och lägga mig men så fastnade jag visst här istället...

Idag har jag som sagt jobbat en liten stund, 10.45-14. Det känndes sjukt konstigt att gå hem redan kl 2. Det har jag nog aldrig gjort. Jag gick och satte mig på körskolan och pluggade i en och en halvtimme. Bra där!

Hann även springa inom H&M en snabbis när jag väntade på bussen och "råkade" få med mig en go och mysig kofta ut. "Ja, men det är ju i alla fall ingen klännin, en kofta behöver man alltid." var min ursäkt.. Och den gick hem, i alla fall hos mig själv! hehe.

 

Kvällen har spenderats borta i sporthallen. Ja, ni kan nog vid det här laget lista ut vad jag pysslade med där borta. Jajamen, badminton! Spelade ingen "riktig" match men kände att jag behövde träna lite...

Spelade först en match mot Felicia, jag vann 2 set av 3. Sen möttes jag & Isac i en hård men sjukt jämn kamp. Första settet vann jag med 24-22, andra settet vann han med 24-22, haha. Tyvärr hann vi inte med att spela ett sista och avgörnade sett men jag hade nog vunnit ändå så. mohaha. Badmintion proffset is back on track!

Nej, men det här känns faktiskt väldigt bra! Har ju inte direkt vatt överförtjust i att träna och sporta nu på några år, men det här tycker jag verkligen är kul och jag längtar typ tills nästa gång jag ska få spela. Så ja, det känns bra. Hoppas bara det håller i sig med!

Nu ska jag hoppa in i duschen har svettats som en gris!

Men som sagt, jag gillar ju när svetten torkar in lite först innan jag duschar ;) heheh

Goderafton både herre & fru, jag önskar eder alla en fröjdefull natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0