Godnatt!

Nähä minsann, det gick inget vidare med den där önskelistan. Jag har nog redan allt jag vill ha, som jag sa till Tim.
Fast det är väl i och för sig inte heller sant, mycket vill ha mer - som man brukar säga. Så såklart finns det massor med saker jag vill ha men inget jag kan "önska" mig direkt.

Jag vill ha nya kläder, skor, jag vill ha nytt objektiv till kameran, jag vill ut och resa, uppleva saker, m.m. men det är ju saker som är lättast att köpa själv, så jag önskar mig helt enkelt bara pengar. Dom är det förövrigt ganska ont om just nu, jag har 46 öre på mitt konto. yay!

Nej, nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på tv.
Ska försöka komma upp hyffsat i tid imorgon och ta vara på dagen!

Godnatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0