Måndag


Jaha, då var det måndag igen. Ny vecka, nya möjligheter som man brukar säga.

Jag inledde den nyan veckan med en lång sovmorgon och sen ett besök borta hos tandläkaren. Tro det eller ej, men allt såg bra ut! "Ja, jag ser att du är duktig på att borsta dina tänder" Jao men visst, om man kan räkna varannan morgon som duktig så ja, då är jag väl det! haha.

Denna veckan har alla skolor lov och så även jag. Nästan i alla fall. Ska bara jobba 3 timmar på onsdag, förutom det är jag ledig. Skönt faktiskt! Men jag har fullt upp ändå, imorgon bär det av upp till Gekås, och på torsdag blir det en sväng ner till Malmö. Man får passa på när man är ledig!

För övrigt så har mitt hår intagit en "lite" mörkare nyans, nästan svart faktiskt. Inte okej! Det stod mörkbrun på förpackningen, men som jag sa igår, det borde stå "jävligt mörkbrunt". Buhu, jag vill inte va emo!

Och påtal om hår så har jag ett litet dilemma. Just nu ser mitt hår ut som fan, så frågan är om jag ska klippa till min korta page igen eller om jag helt enkelt ska stå ut med att se ut som fan ett tag till och låt håret växa? Nu har jag haft kort hår i 1 år och ibland saknar jag faktiskt mitt långa hår...

yes, såhär risig ser jag ut just nu fast med en "lite" mörkare nyans då som sagt...


Ungefär såhär kommer jag se ut om jag klipper mig, fast mörkhårig då istället..


Och såhär ser jag ut i lite längre hår..


Nå, vad tycker ni jag ska satsa på mina vänner?

Kommentarer
Postat av: Jossan

MEEH! Varför ska du alltid åka till Gekås när jag inte jobbar? :(

2009-10-26 @ 19:08:27
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0