Tavlor

Innan jag hoppar in i duschen tänkte jag faktiskt visa er lite av mina senaste verk..
Har framkallat ungefär 40 förstoringar på massor utav mina bilder... Har ramat in några så tänkte visa dom för er.

En bra bild blir 10 gånger bättre när den kommer upp i tryckt format och i en ram. Vissa är så förbaskat bra om jag får säga det själv!

På väggen hänger nu mera två 30x40cm stora tavlor med världens finaste lilla hjärtegull


Sen har vi hjärtegull nr2, min fina lilla voffsing i storlekarna 20x20 och 20x30
Tänkte att han ska få hamna på andra sidan väggen sen...


Sen har vi lilla Iza 3-4 dagar gammal. Jag älskar dom här bilderna om jag får säga det själv.
Jag hade garanterat låtit dessa 30x40 stora tavlorna pryda min väggar om det var min dotter!



Två matchande höstbilder i 20x30cm


Två sommarinspirerade bilder i 10x20cm



20x30cm förstoringar


Och sista tavlan som fick ramas in för den här gången fick självklart bli
en 20x30cm förstoring på min fina kusin!



Okej, dom här bilderna ger verkligen ingen rättvisa. Dom är så mäktiga när man ser dom i sina ramar framför sig och inte på en tråkig dataskärm.
Om jag kunde skulle jag hänga upp alla 40, men det känns lite trångt med det på mitt rum...

Jag vet inte ens varför jag framkallade så många, för jag har inte en aning om vad jag ska ha dom till eller göra av dom, men tyckte det kunde vara en kul grej att se dom irl så att säga, hehe.

Japps, det var bara det jag ville säga, NU - duschen!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

çok güzel oılmuş ismim ceyhun silla

2009-10-29 @ 10:35:17
URL: http://ceyhunwxw.sitemynet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0