The Studio

Idag bar det av ner till Malmö, (Jag körde hela vägen ner, GENOM MALMÖ CITY I RUSNINGSTRAFFIK dessutom!) och omtalade The Studio.

Det var tydligen en vän som tipsat om mig och nu erbjöd dom mig en gratis fotografering med styling.
Wow, det låter ju superbra tänker säkert ni nu, det gjorde i alla fall jag! Men, det låter bättre än vad det är. Stylingen innebar 3 minuters snabb sminkning, fixa håret fick man göra själv...

Sen blev man fotograferad, av en dock väldigt trevlig fotograf, i tre olika ombyten med ca 15-20 bilder/ombyte, och några gruppbilder tillsammans med den/dom man var där med, om man ville det.
Sen fick man då se bilderna och man skulle snabbt och lätt välja ut vilka bilder man ville köpa för det blygsama priset 385 kr. Valde man att köpa en bild får man inte den på en utskrift i handen som man lätt kan tro, utan nejdå, då får man filen på en cd och sen får man själv framkalla eller skriva ut den.

Nu känner ni säkert en viss negativitet i texten ovan och så kan det mycket väl vara... Visst, det var en kul grej att prova på, men att stå framför kameran är inte riktigt min grej och jag blev inte speciellt nöjd med några av mina bilder (ändå köpte jag två st för 550 spänn, kan visa dom sen). Felicia däremot som känner sig bekväm med att vara framför kameran fick minsann till en och annan höjdarbild! Så det handlar väl lite om inställningen till det med...

Men det var i alla fall ändå en trevlig dag. Det är ju inte varje dag man är i Malmö och Turning Torso, bara det var ju en upplevelse utöver det vanliga, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0