En helt vanlig fredag

Ännu en fredag kväll som jag sitter hemma.. Vet inte vad som hänt med mig?! Jag är inte alls sugen på att festa längre, det händer väl emellan åt att det kommer ett sug men det försvinner lika fort igen.
Men nästa fredag, då är det lön, Jossan är ledig så då jäklar är det utgång som gäller!

Funderade ett tag på att festa till det lite idag, men va inte hemma för ens halv 9, och jag är sjukt sleten efter 2 långa jobbedagar, så icke. Det känns ju verkligen inte bättre heller när jag vet att det är 5 dagar till med slit innan jag får vila. Så ikväll får det bara bli en lugn hemma kväll, har några avsnitt kvar av sex and the city-boxen och två påsar morötter så det lär inte gå nån nöd på mig.

Idag på jobbet har det vatt såkallad "Full Operations Review" som är precis som det låter. Det har vatt en tjej och inspekterat allt. I princip lyft på alla mattor för att kolla om där ligger damm osv. Så hela veckan har gått åt till att städa och idag skulle allt vara tipptopp. Sjukt jobbigt när det är låååångt ifrån det annars. haha. Men jag lyckades i alla fall skärpa till mig och koncentrera mig till 100& och klantade inte mig någonting. Både jag och många andra va sjukt stolta över mig! heheh.
Det är inte lätt när man heter Linn Hansson inte.

nej, nu säger jag tack för kaffet!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ohja, ästa fredag är vi drottningar i baren!

Kul att de går bra för dig på jobbet :)

2009-09-19 @ 17:54:31
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0