24 september 2009

Efter 4 timmars jobb kände jag mig välförtjänt (okej, 4 timmar är ingenting, men jag måste ju ha nått som ursäkt) av lite sko-shopping. Sakt och gjort, jag och Sandra körde ut till flygstaden och skopunkten för att spendera lite pengar.
En timme senare, efter mycket provande, velande och räknanade, stuttsade jag ut ur affären som världens lyckligaste flicka, 628 kr fattigare, men 3 par skor rikare. Två par stövlar och ett par pumps. Sandra sa faktiskt att det va okej att köpa två par stövlar!

Kvällen spenderades först hemma hos Cillsan med mat, mys, skratt och idol. Sen körde jag & Sandra hem till Knäred och kvällen spårade ur totalt. Det som börjadade med några löjliga bilder i camen slutade tillsist med "live-sändning från musik direkt i Halmsstad". Jag säger bara HERREGUD!



Det kan hända att ni nångång i framtiden kommer få se vad vi hållt på med denna afton, vi ska bara överväga risken att bli årets största mobboffer först...


Kommentarer
Postat av: Sandra live från studion

haha något utöver det vanliga? eller är vi förvånande när det gäller oss? spännande att få se materialet ;)

2009-09-25 @ 16:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0