En helt vanlig lördagskväll

Idag har jag hunnit med att åka buss i 2 timmar, jobbat 4 timmar, tittat på 1 avnitt satc och sovit 2 timmar.
Nu blir det pizza och mys framför tvn. Perfekt lördagskväll! Dessutom bytade jag bort mitt pass imonbitti kl 9, så jag börjar 17 istället. Jag tackar inte nej till sovmorgon!

Förresten så har min mobil gått sönder. Stjärn-knappen har slutat funka och det är den man använder för att låsa upp mobilen. Tillsist blev jag så arg att jag knäckte mobilen. Så nu funkar den definitivt inte. Så nu har jag en gammal nokia från 90-talet och snart knäcker jag väl den också på mitten, den vill inte som jag vill! Och alltihop är Cillas fel. Hon kastade min mobil i väggen en gång och sen dess har den vatt lite handikappad. Får väl faktutrera henne för en ny!

Jag & den omtalade 90-tals mobilen. I bakgrunden kan ni även skåda mig som 9-åring...


Kommentarer
Postat av: [email protected]

ewet alanya çok güzel yine bekleriz sizi arsila

2009-10-07 @ 13:46:23
URL: http://ceyhunwxw.sitemynet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0