Lång dag

Idag har det varit en lång dag... Kan bero på att jag gick upp redan vid 10 idag och inte sov bort halva dagen som jag gjort den senaste tiden..

Började i alla fall dagen med en visit i kyrkan, är det söndag så är det ju. haha. Nej men det var typ tacksägelese eller va det heter, prästen läser upp dem som dött den senaste tiden, och där var ju gammelmormor inräknad..

Egentligen inget speciellt, men jag gick dit för gammelmormors skull. Minns inte om jag va där förra året när gammelmorfar dog men det tror jag nästan inte. Men gammelmormor var väldigt troende, så på nått sätt känns det som om att det var en självklarhet att vi alla gick dit.

Efter ett ha hållt på att somna x-antal gånger under en och en halvtimme i kyrkan kom pappa och hämtade upp oss och vi begav oss in till halmstad och B&B för bowling och kusinträff. Att bowla med en stukad fot var kanske inte världens bästa idé, och det tog ett tag innan jag kom på hur jag skulle göra för att belasta foten så lite som möjligt samtidigt som jag gjorde strike ;) heheh
Vi var uppdelade på 5 banor, och jag & pappa kom på delad första plats på vår bana!

Efter bowlingen blev det mat på Asian Palace. Jag slog på stort och beställde in "3 små rätter" som bestod av kycklingcurry, biff-nånting, och friterad kyckling med sötsur sås. Riktigt gott! Till efterrätt blev det såklart glass med friterad banan. mmhm!


En liten del av kusingänget, fattades 7 stycken tror jag..


Alla hugger in på maten!


Min mat, SJUKT GOTT!

Trots att dom flesta kusinerna bor inom 4 mils avstånd, och tillomed många i knäred ses vi nästan aldrig.
Sjukt dåligt egentligen, för när vi väl ses har vi jättetrevligt. Men vi får väl skylla på våra pappor, som har lite svårt för att hålla sams och därför har vi aldrig haft nån jättenära relation till varandra. Men det ska det bli ändring på om jag får bestämma! :)

När jag kom hem kollade jag på några sex and the city avsnitt och sov i 2 timmar.

Nu blir det popcorn och o.c! varför gå och lägga sig när man kan va vaken liksom?! haha

Kommentarer
Postat av: Emilia

Linnet! Du måste hj'lpa mig att göra min blogg snajsigare! Den ser ju för dann ut och jag har ingen aning om hur jag ska åtgärda detta :O Haha ;)

2009-09-08 @ 23:08:20
URL: http://emilianielsen.blogg.se/
Postat av: Emilia

Btw så saknar jag dig!

2009-09-08 @ 23:09:04
Postat av: Saaraan

Jo jag håller med dig, vi tappar bort halva släkten och det är inte rätt.



2009-09-08 @ 23:35:19
URL: http://sarajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0