Ny vecka...

..nya möjligheter.

Från och med idag ska jag försöka få lite ordning på mitt liv.
Jag har hört att man inte ska ställa för högra krav på sig själv för det är oftast då man misslyckas...
Men här är i alla fall vad jag har tänkt mig.

Mindre onyttigheter och mer nyttigheter
- Inget godis eller läsk på veckorna
- Endast äta på jobbet en dag i veckan
- Äta nyttigare överhuvudtaget
- Motionera mera



Bli rik -
Eller i alla fall spara mer pengar
- Inte äta ute så ofta
- Tänka en extra gång innan jag köper något



Ta tag i mitt liv
- Jobba så mycket som möjligt
- Inte sova bort hela dagarna när jag är ledig
- Ta tag i fotograferandet



Det låter väl inte som några orimliga krav? Egentligen borde det va hur lätt som helst ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0