Tisdag

Klockan är bara halv 2 och jag har redan hunnit med massor med saker! Det lönar sig att gå upp tidigt, men jäklar vad trött jag va "imorse" när klockan ringde 10.15. Det känndes som om klockan va 6 på morgonen och ögonen ville verkligen inte öppna sig. haha, hur ska det då gå imon när jag ska upp kl 8?!

Har precis vatt i halmstad en sväng. Hämtade ut tims dator, åt på hello, bokade körlektioner och hälsade på Cilla på jobbet. Nu funderar jag på att gå och vila en timme eller två innan jag och Felicia ska åka och simma. Vad ska man annars göra liksom? haha.

Ja, det går bra med mitt "nya liv". Har redan ätit ute, druckit en milkshake och nu funderar jag på att gå och sova.
BRA! Men jag ska ju som sagt faktiskt och simma sen i alla fall, alltid något!
Dessutom är jag i lilla tjärby så finns inte så mycket annat vettigt att göra...

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0