Svininfluensan


Jag tror jag har fått svininfluensan. Näsan rinner floder och jag hostar hela tiden. Jag kommer dö. Åh nej!

För övrigt så har jag köttat sönder mina fingrar också. Eller inte köttat, mera cuttat. Ni vet papercut, bara det att pappret inte va gjort av papper utan av rostfritt stål och ca 5mm tjockt. AJ!

Men har man svininfluensan och är döendes är det väl ingenting att klaga över..
Dessutom får jag ju ha sånna här sjukt snygga "livsmedeles-plåster" att pryda fingrarna med. yay!



Jag förstår inte vad jag gör uppe nu egentligen. Kl 8 ikväll låg jag helt död på soffan och bara väntade på att klockan åtminstone skulle bli 10 så jag skulle få gå och lägga mig.. Men nähä. Klockan är 1 och jag är fortfarande vaken...

Nej jag måste sova. Fast först ett avsnitt sex and the city, som lätt blir till två, eller tre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0