geografi lektion


majsbajskaffekopp.

Nu är jag hemma från jobbet. Inte för att jag kom hem nu, har vatt hemma sen halv 10, men ja, hemma är jag i alla fall...

Kände mig lite som blondinbella eller kenza innan när jag plockade fram datorn uppe i personalrummet på jobbet. hahah, tur att ingen såg mig!

Nu sitter jag här, nyduschad, nerbäddad i min säng och jäspar med jämna mellanrum. Men icke tänker jag gå och lägga mig, jag måste va upp tills minst halv 2 så kan jag skörda mina pumpor på farmville, haha. nej jag är ingen nörd, jag har bara för mycket fritid!

Nu är Cillapilla framme i norge, jag vill som sagt också dit! Fast en bra bit snett ner mot vänster istället. Ja det hade vatt fint! Eller om man får välja fritt, så en jäkla bra bit snett ner mot höger och Alanya. Det hade också varit jäkligt fint ska jag be att få tala om!


Ni hajjar?


Men nej, nu är jag i Sverige och Knäred och man får väl helt enkelt försöka ta och göra det bästa av situationen.
Så imorgon ska jag och tre av mina medmänniskor bege oss till marakryd för höstmarknad. Förr va det tradition att åka dit, men nu har jag inte vatt där på 100 år, okej jag vet, jag har inte levt i 100 år, blablabla, men ni förstår vad jag menar, det var jäkligt längesen jag va där så det ska bli trevligt!

Nä nu babblar jag bara massa.. Hepåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0