Vem är du?

Vem är du? Vem är jag? Levande charader...

Oj ett inlägg till! Japps, jag försöker slå världrekord i bloggning, just precis, det är det jag håller på med.

Nejdå, men jag har som sagt för mycket fritid och därför tänkte JAG be ER, mina vänner, om en liten enkel sak.
Jag vet ju att ni är en och annan som läser, men jag vet inte vilka ni är...
Frågan är ju om det ens är någon intressant person som läser mitt babbel eller om hälften av alla som läser består av snokiga släktingar.

Så släng iväg ett hej och hå i en kommentar vettja, där ni skiver vem ni är, och för att göra det hela lite mer spännande kan ni få ställa en frågfa till mig, vad ni vill, som jag måste svara på... Så lägger jag upp alla frågor och svar här i ett inlägg sen?

hahah, japp, jag sa ju det, jag har för mycket fritid..


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej och hå! Du vet väl redan att jag läser din blogg men tänkte kommentera ändå :D



Har du någonsin gjort något riktigt olagligt?

2009-09-12 @ 01:37:20
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/
Postat av: Sussi Hansson

hej mig känner du väl? puss

2009-09-14 @ 12:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0