livetsomblondin är tillbaka (fast ändå inte)

Hej hej hallå!
Hoppas ingen trillade av stolen eller fick en hjärtattack nu när ni såg att jag länkat till den här gamla bloggen..

Jag har länge funderat på att starta en "mamma-blogg" och nu lagom tills  sonens 1-års dag börjar närma sig tog jag äntligen tag i det! Jag tänkte nämligen börja skriva här igen i min gamla blogg. Jag är förvisso inte blond längre men hoppas det ska va okej ändå! 

Jag har haft alla möjliga bloggar genom åren och nu tänkte jag ge det en chans igen. Varför tänker ni.. Jo det ska jag berätta. 1. Jag älskar att skriva 2. Jag skrattade så att jag låg dubbelvikt i soffan när jag läste mina gamla inlägg i den här bloggen. 3. Jag är så trött på alla puttinuttiga, rosa, fluffiga mamma-bloggar som skriver om sina perfekta hem, sina perfekta kakor och sina nya fiiiiiina kläder.

Alltså naej, livet med barn är inte så! Inte mitt i alla fall. Det är underbart men inte fan är det rosa och perfekt. 

Så, livetsomblondin is back. Men kanske lite mer som... livetsomsletenmamma




Kommentarer
Postat av: Frida

Roligt med en till "riktig" mammablogg. Mitt liv är inte eller sådär rosa & fluffigt, tror inte det är så för särskilt många med barn egentligen :)

2015-03-22 @ 07:44:47
URL: http://www.withatouchofchili.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0