13 september 2009


Det blev en trevlig dag igår på marknaden med Tim Isac och Fanny. Höstsolens strålar värmde och jag hade kjol på mig. Köpte massa goda marknadskaramaller, godisremmar och nygjorda munkar, sånt som hör marknader till.

Kvällen spenderades hemma i min mysiga säng med ett gäng avsnitt sex and the city och mina karameller, och sen åkte jag till jobbet vid halv 10, hela natten bestod av jobb, sjukt mycket att göra, och vid kvart i 6 imorse intog jag sängen hemma hos min kära syster.

Och det är även där jag befinner mig just nu. Väntar på att hon ska jobba hem från jobbet så vi kan gå och handla. Ikväll blir det lite systermys med tacos och film och sådär. :)

Är ledig måndag och tisdag denna veckan, och sen blir det jobb varje dag ända fram tills den 26. Kommer jag att överleva? Tveksamt. Min fot gör dessutom massa ont hela tiden, det är inte kul!

För övrigt tycker jag det va lite väl dålig respons på "vem är du?"-inlägget! Va bara Jossan som svara, och hon vet jag ju dessutom redan om att hon läser min blogg. Så kom igen nu, fuckfaces, skriv!

Nu ringde Emmi så ska gå och möta henne nu. hej på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0